sobota, 18 listopada 2023

Wyrazy sympatii, prezenty

 Uwielbiam obdarowywać znajomych robionymi przez siebie przetworami, herbatami, sałatkami, jajkami, czy nalewkami. I lubię, gdy ktoś mnie czymś swoim zaskoczy. Wolę zrobiony przez kogoś prezent, niż najdroższy ze sklepu. 

Ostatnio po wielu miesiącach, wrócili do mnie ludzie, których odprowadzałam na turnusie rehabilitacyjnym. Zadzwonili i poprosili o spotkanie. Na samą myśl o spotkaniu zrobiło się mi miło. Aż tu nagle otrzymałam taki oto wielki kosz, który małżeństwo wykonało specjalnie dla mnie, ponieważ zajmują się wikliniarstwem.



Często za przyprowadzenie klientów do jakiegoś miejsca zakupów, jestem obdarowywana upominkiem. Często na bacówkach piję żentycę i dostaję kilka oscypków do domu. 

W ostatnich dniach zostałam obdarowana korbaczami. Pysznymi serami w kształcie makaronu.


Podobnie jest z darmowym wejściem na jedne z basenów termalnych dla osób, które przyprowadzają tam grupy szkolne. To program lojalnościowy, który sprawia, że możemy wraz z rodziną wejść na basen za darmo.

Kilka dni temu obdarowano mnie ślicznym aniołem ręcznie robionym. Ma dla mnie wielką wartość, ponieważ został zrobiony przez ludzi ze stowarzyszenia chorych na SM

Lata temu otrzymałam 20 kg worek najlepszego kakao. To był prezent za darmowe lekcje na nartach, o czym dawno zapomniałam. Ludzie po latach mnie odwiedzili i jako właściciele firmy zajmującej się przepakowywaniem m.in. kakao dali mi taki upominek. Kakao jest najlepszej jakości i mam je do dzisiaj i wciąż używam !


Dzielmy się, czym możemy. W moim ogrodzie niemal każda roślina, każdy krzew, czy drzewko owocowe jest od kogoś. I ja sama oddaje nadwyżki. Zbieram nasiona warzyw, tak aby móc się niemu podzielić.
To zawsze miłe prezenty, ale też spore oszczędności dla dwóch stron, bo następuje wymiana darów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz