środa, 21 grudnia 2022

Kurs haftu

 Znów nadarzyła się okazja, by czegoś się nauczyć. Tak, jak nauczyłam się wykonywania gorsetu, co opisałam tutaj

https://jestem-eco.blogspot.com/2022/11/3600-pln-w-kieszni.html

tak postanowiłam skorzystać z bezpłatnego kursu haftu białego. Przecież od przybytku głowa nie boli.

Nasza wykładowczyni była wspaniała, a i z kursantkami było miło. 

Haft biały jest trudny i zdecydowanie, jeśli ktoś nie próbował zmierzyć się z maszyną do szycia, nie do wykonania.

Początki nie są zachwycające. Pozostało ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.
Może ktoś chce spróbować. Wycinamy dziurkę. Obszywany ją, jednak to nie maszyna ma wykonać zygzak, a my !! 


A to jeden z przykładowych wzorów, jaki można wykonać.

Już wiecie, że niepotrzebny mi telewizor?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz