czwartek, 30 marca 2023

Domowe sposoby na walkę z infekcjami.

 Niczego nie reklamuję, ani nie twierdzę, że ktoś ma iść tą drogą. Jednak często ktoś mnie pyta o to, co stosuje w przypadku infekcji. 

Stosuję mądrość starszych! 

Z pewnością na kondycję zdrowotną mojej rodziny ma wpływ sposób odżywiania i naturalne pochodzenie składników, do których nie dodajemy antybiotyków, sterydów, nie pryskany chemią. Jemy dużą ilość nowalijek i czosnku, a także produkty pszczele, jak np. miód, czy propolis.

Robię dużo soków, np malinowy, śliwkowy i syropów np z płatków mniszka, kwiatów bzu czarnego, rokitnika, pigwowca, z pędów sosny, liści babki czy innych. 


Jednak największą skarbnica wiedzy w zakresie pomocy domowymi sposobami znalazłam w książce dr Górnickiej "Apteka Natury". Mam podobne wydanie w języku niemieckim.


Najlepszym, dla mnie najbardziej skutecznym rozwiązaniem na przeziębienie, jest poniższy przepis. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł, a sami leczeni trwało góra 2 dni. Trzeba wykonać dokładnie wszystko, co jest napisane!


Polecam gorąco zakup powyższej książki. Jest tam bardzo dużo cennych przepisów dotyczących zdrowia. Jeśli ktoś chce, mogę wstawić spis treści. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz