czwartek, 4 stycznia 2024

Towar wart ponad 1000 zł, zakupiony za 30zł

 Vibrax 3d lub senator, to masażer medyczny, który używany jest u chorych na mukowiscydozę, u osób leżących, u których mogą pojawiać się zapalenia płuc, a także u osób z porażeniami i spastyką. Kiedyś dane mi było używać tego w czasie opieki nad terminalnie chorą osobą. Urządzenie było niezbędne. Czasem przy bólu mięśni,sama dla siebie go używałam.

Kiedy poszłam do sklepu z używaną odzieżą i używanymi przedmiotami (tylko aby nie marznąć w oczekiwaniu aż córka skończy zajęcia )byłam zdumiona, gdy zauważyłam tak drogie urządzenie specjalistyczne, wycenione za 30 zł. Urządzenie mimo że już nie nowe, wciąż miało zapakowaną w worek nową nakładkę z włosia. Myślę, że urządzenie leżało w tym miejscu, bo nikt, kto się z nim spotkał nie miał pojęcia o jego przeznaczeniu.


Dla porównania screen z cennika tego typu urządzeń



Dlaczego tak bardzo chciałam mieć to urządzenie? Dlatego, że dbam o swoją kondycję. Przecież wszystkie oszczędności i zarobek generujemy zdrowym ciałem i umysłem. Dlatego każdego dnia, rano i wieczorem masujemy się wzajemnie wraz z dziećmi. Jest to przyjemny rytuał. 
Ponadto w czasie przeziębienia, zapalenia oskrzeli, urządzenie często pożyczają moje koleżanki dla swoich dzieci. 
Tak więc ponownie zachęcam do przeglądania różnych skarbów, bo perełek jest dużo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz